2014 Afsluitrit 4 okt

Zaterdag 4 oktober, hebben we met een bijna 30 equipes een dagje "Meetjesland" gereden. De ontvangst was bij Hotel / Restaurant Dalinga in Sluiskil. Daar werden wij ontvangen met koffie en een bolus op het terras, op deze mooie zaterdag met schitterend weer voor de tijd van het jaar.

Wim Kruissen en Hans van Kemena, hadden de route georganiseerd en voorbereid. De rit kwam langs diverse kreken en gaf een afwisselend landschap te zien, zowel op Nederlands als ook op Belgisch grondgebied.

Aan het einde van de middag werden we weer verwacht op het terras in Sluiskil bij Dalinga, waar nog een afsluitend drankje kon worden genuttigd.

Hier vinden jullie wat foto's, er is nog ruimte genoeg in het album, dus als u nog leuke plaatjes heeft van die dag, stuur ze vooral door naar de evenementencoordinator, Bart Wondergem