2014 Paasrit 21 april

We waren vandaag met 50 equipes en meer dan 100 deelnemers, echt een record opkomst voor de paasrit. Hele dag is het droog gebleven, we hebben eerst genoten van koffie met eigen gemaakt appelgebak in het Fruitteelsmuseum in Kapelle. Na de rondleiding kon men van start. De tussenstop was voor rekening van de Landing in Baarland, waar we heerlijk op het terras konden zitten en genieten van het uitzicht over de Westerschelde. Daarna reden we door de zak van Zuid-Beveland, langs de Schaapskooi in Nisse, via de mooiste binnenwegen terug richting Kapelle, waar we gastvrij zijn ontvangen door de medewerksters van de Caisson. Een geslaagde dag !