2015 Zomerfeest Nieuwland 29 aug

Zaterdagmiddag 29 augusutus hebben een aantal leden van de OldtimerclubMiddenZeeland een rit gereden in de omgeving van Nieuw en Sint Joostland. Daar was het Zomerfeest en 2 clubleden die daar wonen hadden voor ons een rit georganiseerd, Ben van de Waart en David Bliek hadden veel werk gemaakt van de leuke rit over kleine en intieme weggetjes. Zo kwamen we zelfs langs de haven van Nieuwland, een mooi en onbekend stukje Zeeland. De rit was ook bedoeld voor de oude vandagen uit het dorp, die mochten meerijden, helaas lieten die het massaal afweten. Maar niet getreurd, we hebben toch een mooie middag gehad met heerlijk weer en schitterende auto's. Heren bedankt.