2016 Busreis Ford museum den Hartog Hillegom 27 febr

Op zaterdag 27 februari zijn we met een comfortabele bus met 37 deelnemers vanuit Goes afgereisd naar Hillegom.

Daar werden we ontvangen in het den Hartog Ford Museum met koffie en heerlijk gebak. Vervolgens kregen we verdeeld in 2 groepen een rondleiding van 2 enthousiaste vrijwilligers door de mooie collectie.

Daarna was iedereen vrij om nog wat rond te kijken of een hapje te eten.
Aan het einde van de middag verzamelden wij weer in de bus en vertrokken richting Goes.

Onderweg konden we genieten van filmbeelden van o.a. de Autorai uit de periode 1950 tot 1970 en van fragmenten uit het polygroom journaal.
Het was een gezellige en geslaagde dag.

Voor liefhebbers organiseert het museum in april de hyacintenrit , meer informatie vind u op de website van het museum: