2016 Klapstoeltjesrit zon 17 juli

Zondag 17 juli hebben we onze klapstoeltjesrit gereden. We zijn gestart bij brasserie Westbeer in Terneuzen. Daarna via de leukste binnenwegen naar Kloosterzande, waar we te gast waren bij Rinus en Hetty op hun mooie erf en genoten van een picknick in de boomgaard.

Daarna volgde een korte route naar Hulst, daar werden we zeer gastvrij ontvangen door Minouche den Doelder van garage van de Voorde Classics. Minouche en haar team verwelkomden ons met een koel drankje en een uitgebreide kijk in de keuken bij hun schitterende bedrijf.
Toen we wat hadden rondgekeken tussen de mooie klassiekers werd het laatste deel van de rit aangevangen.

Dit leide via wat stukjes Belgisch grondgebied en voor sommingen nog een onverwacht stukje wielerkoers, naar restaurant de Beackermat in Westdorpe. Daar hebben de klapstoeljesrit 2016 samen afgesloten met een vefrissend drankje.

Heel veel dank voor alle inzet, voorbereiding, organisatie en gastvrijheid gaat uit naar :

Brasserie Westbeer in Terneuzen

Rinus Rentmeester en Hetty van Hove

Minouche den Doelder en het team van Classic garage van de Voorde in Hulst

Restaurant de Beackermat in Westdorpe

Jaco en Kitty

Arnold en Bart

ook een woord van dank aan de diverse fotograven die hun beeldmateriaal aan ons hebben doorgestuurd.