2016 Paasrit 2e Paasdag 28 maart

de Paasrit

Vandaag, 2e Paasdag was het de eerste rit voor 2016 voor ons als OldtimerclubMiddenZeeland.

We werden ontvangen met koffie en een speciaal jubileum gebakje door het vriendelijke team van De Caisson. Daar kregen de deelnemers de route en het speciale rallyschild overhandigd.

Zo rond 11.30 uur zijn de eersten van start gegaan. Via de moer naar Yerseke, Wemeldinge en Kattendijke. Vervolgens via Goes, de Poel naar Nisse. Dan via de Brilletjesdijk naar Ovezande en door naar Driewegen.

In Driewegen mochten we op het erf van Boerderij Hof Tilburgh van de familie Goense Bal onze remproef houden en de slalom met een ei op een lepel.

Daarna nog een klein stukje tot het eindpunt, bij het restaurant van camping Scheldeoord waar het team al in de startblokken stond om ons te voorzien van een drankje en een hapje. Het was hier nog even gezellig napraten. Tevens was er de prijsuitreiking van de remproef, de wisselbeker ging dit jaar naar de equipe Vermeu/Dekker.

Een enorm grote opkomst en uiteindelijk ook nog een fraai zonnetje erbij. Mooie start van het seizoen.

Iedereen die heeft meegewerkt aan deze dag in welke vorm dan ook, bedankt voor jullie inzet !

SPECIAAL BEDANKT :

de Caisson in Kapelle