2016 Sterdome dag en rit 24 sept

Zaterdag 24 sept werd door ruime 40 equipes deelgenomen aan een afwisselend ochtendprogramma, met aansluitend een mooie nazomer rit door de zak van Zuid Beveland.

We werden ontvangen bij Sterdome in Goes, door Paul van der Guchte en zijn team.
Na een kopje koffie en een bolus werden we welkom geheten en vertelde hij kort iets over de voordelen van het importeren van een jonge auto.
Daarna werd de groep van 70 opgesplist.
We kregen het volgende voorgeschoteld in de werkplaats en buiten:

- taxaties door Jan Craats van Zeeland Expertise

- Stoomreiniging Zeeland waar Jeroen, ons uitgebreide uitleg over de mogelijkheden om je auto in en uitwendig te reinigen met stoom liet zien.

- Foto Verschoore verzorgde een leuke workshop met tips en trucs om je oldtimer voortaan nog mooier en beter op de foto te kunnen zetten

Kortom er was voor ieder wat wils.

Na de lunch , vertrokken we als groep voor een heerlijk ontspannen nazomerrit door de mooie Zak van Zuid Beveland.
We stopten eventjes bij molen de Hoop en Verwachting in Borssele en daarna was er een gezellige tussenstop op het kerkplein aldaar, onder de bomen op het grasveld rond de kerk.

Het laatste stukje van de rit voerde ons langs de welbekende Brilletjesdijk en door het pitoreske dorp Nisse, om daarna te eindigen bij wijnmakerij Boonman in Nieuwdorp. Hier werd nog even nagepraat onder het genot van een drankje en kon iedereen terug kijken op een leuke,ontspannen en geslaage dag.

Sam van der Perk en Gonnie en Jan Verheijke, heel veel dank voor de organisatie van deze dag.