2017-1 juli Brabantsewalrit

Brabantsewalrit

Zaterdag 1 juli hadden we een rit buiten de provincie. We zijn gestart bij het Golfcentrum Reymerswael in Rilland Bath. De rit was uitgezet door Wim en Jacqueline Cevaal en hun familie. Toen iedereen de koffie / thee en bolus had genuttigd en we uitleg hadden gekregen over de rit, werd er rond de klok van 11 uur gestart.

Het was een zeer afwisselende rit, door polder, bos, stad en dorp we hebben erg veel gezien. Ondanks het wat tegenvallende weer waren er toch 30 equipes aanwezig bij de start. We hebben de route in verschillende groepjes afgelegd. Bij een van de eerste stops in de route, de bakkersmolen van Wildert, zijn veel equipes gestopt voor de lunch.
De ruim 90 kilometer lange rit, kon op het gemak worden gereden en er waren genoeg mogelijkheden voor een aangename versnapering.

Vanaf 16 uur waren we welkom op het eindpunt in Huibergen, waar werkelijk alles uit de kast was getrokken om onze finish zo prettige mogelijk te laten verlopen. Er was sope, een bar met diverse dranken, vers stokbrood en ook nog eens live muziek. We mochten tevens de privé collectie ter plaatse bekijken, waar de meeste deelnemers zichtbaar van genoten.

Via deze weg willen we familie Cevaal nogmaals hartelijk bedanken voor al het werk en voor de mooie en geslaagde rit,