2017 - 15 maart Technische avond over Citroen DS en SM

15 maart waren we van de OMZ met 40 leden te gast bij Profile Tyre Centre / garage Tissink in Goes. Daar waren Harry Hutjes , Jaap Duyne en Piet Tazelaar aanwezig om ons een leuke avond te verzorgen over de Citroen Ds en de SM. Eerst was er een theorie deel met duidelijke uitleg op het scherm. Na de gezellige pauze mochten we in 2 groepen de werkplaats in en werden we bijgepraat over de 2 schitterende 1 op1 modellen die speciaal voor ons waren meegebracht.

Een erg leuke avond, ook voor niet Citroen liefhebbers, het enthousiasme van de heren werkte erg aanstekelijk.

Hartelijk dank voor de uitleg Harry, Piet en Jaap en ook dank aan het team van Profile Tyre Centre voor de gastvrij ontvangst.