2017-25 maart Busreis Classic Park en ER Classic

25 maart 2017 zijn we met een volle bus vanuit Goes weer op reis geweest. Eerst gingen we naar Classic Park in Boxtel en s'middag waren we te gast bij ER Classics in Waalwijk.
We hebben met 51 leden van de OMZ, genoten van al het moois en bijzonders wat er op beide locaties te zien was.
Ook werd er nog genoten van een gezellige lunch in Boxtel, in het restaurant of lekker in de zon op het terras.
Bij ER Classics werden we gastvrij ontvangen met koffie en thee vergezeld van een lekkere stroopwafel en ook lag er bij ons vertrek voor iedereen een leuke attentie klaar.
Dankzij de chauffeursdienst van ons clublid Alan, kwamen we aan het einde van de middag weer veilig aan in Goes.

We kunnen terug kijken op een gezellige en geslaagde dag.

Classic Park en E&R Classics, hartelijk dank voor jullie gastvrije en hartelijke ontvangst !