2017-25 mei Zeelandrit

Hemelvaartsdag donderdag 25 mei, reden we met 40 equipes de Zeelandrit. Deze was uitgezet door Rinus en Anet van Oosten. We verzamelden voor de start bij Landgoed Twistvliet in Vrouwenpolder. De route voerde ons via de mooiste binnendoor wegen over het Walcherse en Zuid -Bevelandse landschap. Er was nog een bijzondere tussenstop, waar er een proefje kon worden gedaan, om een liter water te vervoeren op de motorkap, tussen pionnen door en zonder te morsen. De rit eindigde na ruim 100 km bij Pension de Goede Verwachting in Lewedorp. Hier werd gezellig nog wat na geborreld en er bleven nog 30 mensen eten op het terras.

We kijken terug op een geslaagde dag met super mooi weer, een prachtige route en veel bijzondere mensen die onze dag een extra dimensie gaven. Iedereen bedankt voor de organisatie of andere medewerking en leden en gasten dank voor jullie komst, het was gezellig.