Doel van onze club

De OldtimerclubMiddenZeeland heeft officieel als doel: de instandhouding te bevorderen van motorvoertuigen welke tenminste 30 jaar oud zijn.

De Vereniging tracht haar doel te bereiken door het geven van voorlichting omtrent aankoop en onderhoud van oldtimers, alsmede door deelname aan rally's en andere tochten en middels alle overige activiteiten die voor het nastreven van de doelstelling van de vereniging wenselijk zijn.

Kort samengevat zijn wij een gezellige club met ruim 200 leden, waar iedereen welkom is met een auto van tenminste 30 jaar of ouder.

Bijna alle automerken zijn bij ons vertegenwoordigd, van Daf tot Rolls, van Bugatti tot Opel. Per jaar hebben we een aantal door ons zelf georganiseerde ritten, een lezing of workshop of busuitstap en natuurlijk onze ledenvergadering.

Verder verschijnt er 4x per jaar een mooi clubblad in kleur, waarin vele leuke artikelen staan en ook onze activiteiten uitgebreid worden bekend gemaakt. Ook op facebook hebben wij een eigen pagina.