Beste Oldtimer liefhebbers,

Het zal u niet ontgaan zijn dat in de nacht van 8 februari jl. het bedrijf van Teunis van Nes in vlammen is opgegaan.

Dit radiateur bedrijf is bij heel veel mensen al vele jaren een gewaardeerd adres voor alle problemen met de koeling van onze oldtimers.

Er was altijd wel iets mogelijk bij Teunis en zijn assistent Peter, hoe oud het ook was.

Het zal niet eenvoudig zijn om zonder Teunis van Nes uw lekke radiateur te laten repareren. Het reguliere circuit zit immers steeds minder te wachten op oldtimers met de bijbehorende problemen.

Op de jaarvergadering van de Oldtimerclub Midden Zeeland is het idee ontstaan om een crowdfunding te starten om deze mensen een steuntje in de rug te geven als waardering voor hun werk in die vele jaren.

Wij hopen op een doorstart.

Wilt u hieraan meedoen stort dan een vrijwillige bijdrage op de rekening van de Oldtimerclub Midden Zeeland

NL41 RABO 0380 5192 59       met vermelding:

STEUN TEUNIS VAN NES

Deze actie loopt  tot en met 31 maart 2024