2014 culinaire rit Noord Beveland zat 26 juli

Vandaag hadden Jaco en Kitty een afwisselende en vooral smakelijke route voor ons voorbereid. Ontvangst in Goes bij gastheer vd Vliet in de showroom, begeleid door 3 heerlijke amuses. Daarna de route ontvangen en met 22 equipes aan het touren gegaan over het mooie Noord-Bevelandse land. We konden stoppen op 13 verschillende adresjes, allen opgenomen in de route. Er waren 5 tegoedbonnen voor een lekkere versnapering. Overal kwamen we equipes tegen, het weer was goed, de omgeving mooi, het eten lekker en afwisselend. Het was een super geslaagde dag, iedereen die hieraan heeft meegewerkt, hartelijk dank voor jullie inzet ! We hebben weer een paar mooie stukjes zeeland mogen ontdekken, dank jullie wel, was echt een dagje vakantie in eigen provincie.