2017-24 september Afsluitrit

Zondag 24 september, reden we onze Afsluitrit, traditie getrouw de laatste rit van ons seizoen. Dit jaar is het de een na laatste, want er volgt nog een rit in oktober.

We verzamelden met een heerlijke herfst zonnetje tussen de ochtendauw, bij Non Plus Ultra in Woensdrecht. Daar stond de koffie en thee met een heerlijk stuk gebak al voor ons klaar.
27 equipes hadden zich voor deze dag aangemeld en kwamen stuk voor stuk aangereden. Na een korte uitleg en nadat ieder zich had aangemeld  en het routeboek in ontvangst had genomen, werd er tegen de klok van elf uur gestart.

We vertrokken richting Bergen op Zoom, vervolgens door naar Tholen, via Gorishoek, Sint Maartensdijk naar Sint Annaland. We reden verder via Stavenisse, Zijpe de Philipsdam, langs Bruinisse en Zierikzee, tot het eindpunt bij de Schelphoek in Serooskerke ( Schouwen).

Het weer was super, vele cabriolet rijders waren aan het eind van deze gezellige rit dan ook flink verkleurd. We genoten op het terras van de Schelphoek nog even na met een drankje vergezeld van een snackje.

Wim en Hans, bedankt voor het organiseren van deze rit, het was een leuke dag en mooie route.