2015 Avondrit 19 juni

Vrijdagavond 19 juni werd onze Avondrit gereden. We waren met 21 auto's ondanks het droge maar wat sombere weer. We zijn van start gegaan bij dorpshuis Amacitia in Kloetinge en hebben een door Hans Tramper en Bart Wondergem uitgezette rit gereden van een 50 kilometer. De tussenstop was bij de Caisson in Kapelle, waar we werden voorzien van een hapje en een drankje.

Na een gezellig samen zijn, hebben we onze bolides weer gestart voor het laatste deel van de rit. Helaas hielden we het niet helemaal droog, een klein stukje voordat we terug Kloetinge in reden, begon het wat te miezeren. Dat mocht echter de pret niet drukken, voor de liefhebbers was er een drankje met wat te snacken na afloop en kon er nog even worden nagepraat over de rit voor we weer naar huis keerden.