2016 Avondrit vrijdag 24 juni

Na een erg regenachtige week, was het vrijdagavond 24 juni een stralende zomeravond. Hans Tramper en Bart Wondergem, hadden de jaarlijkse avondrit voor hun rekening genomen. Maar liefst 46 equipes kwamen naar Lewedorp, waar we verzamelden bij ' de goede verwachting'. We mochten een paar nieuwe leden begroeten, maar ook leden die we lange tijd niet hadden gezien, kwamen gezellig de sfeer verhogen.

De rit voerde ons via de Quarlespolder richting Arnemuiden. Daarna langs 'de Piet' door naar Oud Sabbine en vervolgens naar camping de Veerhoeve in Wolphaartsdijk. Daar hielden we onze tussenstop, gezellig op het terras van de brasserie.

Nadat de inwendige mens weer was voorzien van allerlei lekkers, vervolgenden wij onze rit, via de polders rondom Wolphaartsdijk naar s'heer Arendskerke en toen door naar Heinkenszand. Vervolgens het laatste stukje door naar Lewedorp, waar we eindigden bij 'de goede verwachting'. Als besluit van een mooie zonnige rit, werd daar het glas nog geheven en keken we terug op een geslaagde avond.