2019-Paasrit 22 april.

22 april 2019

Vandaag werd de eerste rit voor 2019 gereden, de Paasrit. Met zomerse weersomstandigheden troffen we het bijzonder om met onze bolides naar het startpunt te rijden. We verzamelden ons bij restaurant oranjerie Mattenburgh in Bergen op Zoom. Een schitterende route bracht op ons vele mooie en idyllische plekjes van de Brabantse Wal. Voor de lunchstop streken we neer in Wouw bij cafe zalen Donkenhof, waar ze duidelijk gewend zijn aan grote groepen. Het eten was er snel en was erg smakelijk. De middagroute voerde ons naar de omgeving van de Kalmthoutse heide en zelf iets verder. Het eindpunt van deze heerlijke dag bevond zich bij restaurant de Blauwe Paauw in Ossendrecht, waar het nog lang gezellig bleef.

Jacques en Hans, heel hartelijk dank namens alle deelnemers, voor de leuke rit !!!