2019 Zomerrit Nw.en St.Joosland 11 augustus

Ook dit jaar zijn er weer 3 echtparen van onze club uit het mooie Nieuw en Sint Joosland druk bezig geweest om een leuke zomerrit voor ons te maken.

We vertrokken  rond 14.00 uur  voor een  rit over een deel van Zuid Beveland en Walcheren naar een tussenstop in Middelburg waar we met een rondvaart door de grachten werden verrast.Iedereen was hiermee erg in z,n nopjes.Daarna vervolgden we de rit over walcheren via allerlei leuke weggetjes naar het eindpunt ,een bekend plekje de Roergangershut waar afgesloten werd met een drankje en voor de liefhebbers een BBQ.Al met al een geslaagde dag en Ben werd nog uitgedaagd om dit volgend jaar te overtreffen .

Joke en David Bliek,Paula en Ben van de Waart en Margriet en Louis Kint bedankt voor jullie inzet voor de OMZ