2018-Zomerrit 26 augustus

26 augustus werd door ruim 40 equipes van de OMZ, de Zomerrit gereden. We verzamelden op de kwekerij van de familie van de Waart, waar we gastvrij werden ontvangen met koffie en gebak. De grote groep deelnemers kreeg uitleg over het verloop van de dag en werd opgesplitst in 2 groepen. Via Middelburg naar Veere waar we op een verrassende locatie onze tussenstop hielden. Na de koffie met bolus, vertrokken we voor het laatste deel van de rit ,er moesten wel wat kapjes worden gesloten omdat het begon te druppelen al mocht dat de pret niet drukken. Via Gapinge, Serooskerke en Grijpskerke, naar Poppendamme en binnendoor over Hoogelande naar Dishoek. Om vervolgens via Vlissingen terug te keren richting Ritthem en tenslotte iets na 5 uur weer te arriveren in Nieuwland op de kwekerij. Een deel van de aanwezigen bleef daar nog gezellig plakken en genoot van een Aziatische maaltijd.
Dank aan de organiserende familie Bliek, familie van de Waart en familie Kint voor een geslaagde rit en middag.