2017-16 juni Avondrit

Vrijdagavond 16 juni werd onze Avondrit gereden. Deze keer georganiseerd door Hans Tramper en Bart Wondergem.

De start was bij dorpshuis Versvliet in 's-heer Abtskerke en je hoefde niet van te voren in te schrijven, ieder die zin had mocht komen. In totaal kwamen 34 oldtimers aan de start. Nadat er wat was bijgepraat en een korte uitlag was gegeven over de rit, starte het konvooi om 19.15.

Over kronkelende wegen en dijken voerde de rit ons door de Zak van Zuid Beveland. Met de avondzon door de bomen of het riet, was de sfeer compleet. Rond 20.00 uur kwamen we bij onze tussenstop, Mary's Theetuin in Driewegen. Daar was gelegenheid om wat te drinken en gezellig bij te praten buiten op het terras of binnen in de schuur.

Rond kwart voor 9 werden de motoren weer gestart en vertrokken we voor het laatste deel van onze rit. Deze voerde richting Ellewoutsdijk, langs de Zwaakse Weel en door 's Gravenpolder naar 's-Heer Abtskerke, waar we om 21.30 op het eindpunt kwamen van onze rit, bij het dorpshuis.
Nadat we samen nog een drankje hadden gedronken met een kleine snack, ging menig equipe weer op huis aan en konden we terug kijken op een gezellige en gemoedelijke avond.