2018-Kerststalrit 29 december

Zaterdag 29 december reden we de 1e keer een afwisselende rit langs diverse kerststallen in Brabant en Belgie. Een rit waarbij ook een fotoquiz was uitgezet bij verschillende stallen. 22 equipes deden mee. Er werd gestart bij restaurant Bij de Pastorij in Hoogerheide waar er heerlijke erwtensoep of tomatensoep voor ons klaar stond vergezeld van diverse broodsoorten. Op deze sfeervolle locatie was het leuk om alle deelnemers te zien binnen komen en gezellig bij te praten voordat de rit van start ging. Na de soep werd er een uitleg gegeven en de routes uitgedeeld.
Er kon worden gestart. Bij de vierde kerk in de route, was er nog een kleine verassing< Wim en Bart deelden oliebollen uit.
Na veel in en uit stappen en het bekijken van de meest uiteenlopende stallen, waren we aan het einde van de middag weer terug in Hoogerheide. Daar werden we vriendelijke ontvangen bij restaurant Boven en Beneden. Nadat iedereen wat had gedronken was het tijd voor de prijs uitreiking :

1 e plaats met alle antwoorden goed was voor Cor en Rita Toering, zij gingen met het schitterende schaalmodel van de Citroen DS naar huis wat ter beschikking was gesteld door Willem en HanaH.

2 e plaats was voor Maarten Poot en zijn vriendin. Zij ontvingen een tweetal mooie autoboeken.

Dan was er nog een 1e prijs voor de leukst versierde auto, deze ging naar Rene en Lydia met de witte VW Kever

De tweede prijs voor versiering was voor Tom Cruq en zijn vriendin.

Na de prijsuitreiking werd er heerlijk gegeten van de stoverij met friet en salade en konden we terug kijken op een leuke gezellige middag.