2021- 26 juni - Rondje Veerse Meer

Maar nu gaan we toch echt weer rijden en wel op zaterdag 26 juni.

Er is een rit van ca.100km uitgezet rondom het Veerse Meer.

U wordt ontvangen met koffie/thee en een heerlijke bolus net buiten Veere op de boerderij en minicaming Ben Trovato van de Familie Prins-Brasser waar veel ruimte is om onze bolides te kunnen parkeren en we ook voldoende afstand van elkaar kunnen houden.

Adres : Landschuurweg 4, 4351 RR Veere

Er is niet voorzien in zitplaatsen dus neem uw klapstoel mee als u wilt zitten, deze kan onderweg natuurlijk ook nog van pas komen voor een heerlijk relaxmomentje.

Op de route komt u langs diverse horeca gelegenheden dus u kunt ook heerlijk een terrasje pakken voor een versnapering of lunch.

We zullen van start gaan in 2 groepen van max 25 auto’s om zo de spreiding van de deelnemers te kunnen garanderen.

Tijdslot voor de 1e groep is van 10.00 uur tot 10.45 uur

Tijdslot voor de 2e groep is van 10.45 uur tot 11.30 uur

De terugkomst op het startpunt is gepland vanaf 16.00 uur waar u nog kunt nagenieten van de rit onder het genot van een hapje en een drankje.

De route zal u digitaal worden doorgestuurd en dient u dus zelf uit te printen.

Kies voor een van de groepen, als u samen met anderen wilt rijden zorg er dan voor dat u zich allemaal voor het zelfde tijdslot inschrijft.

De kosten voor deze dag zijn 7,00 euro per persoon, te voldoen bij de inschrijving op rekeningnummer NL41RABO 0380 5192 59 van Oldtimerclub Midden Zeeland ovv.

Veerse meer rit 26 juni. Na betaling is uw inschrijving pas definitief.

We hopen velen van jullie te mogen verwelkomen op deze rit !!!

Zoals u kunt zien hadden we een mooie opkomst op onze 1e rit sinds lange tijd, het fotoalbum geeft wel aan dat we blij waren elkaar weer te kunnen ontmoeten.