2017-27 augustus Nieuwland

Nieuwland 27 augustus 2017

Vanmiddag was de Zomerrit in Nieuwland, georganiseerd door onze leden Ben van de Waart, David Bliek en Louis Kint, samen met hun vrouwen. Het was een prachtige rit met iets meer dan 30 equipes. We werden gastvrij ontvangen op de kwekerij van familie van de Waart met koffie en koek.

De rit voerde ons via de Quarlespolder , Nieuwdorp, s'-Heerenhoek buitenom naar Borsele en via he Sloe naar de tussenstop op mini camping de Karnemelksehoek in .

Daar konden we even wat opfrissen en een versnapering gebruiken om daarna onze rit te vervolgen via de leukste binnendoor weggetjes naar Middelburg. We kregen daar een mooi stuk te zien van de prachtige historische binnenstad, wat af en toe sfeervolle plaatjes opleverde.

Aan het einde van de middag kwamen we weer bij kwekerij van de Waart, waar Ben de barbecue al aan het opstoken was. Er bleven nog ongeveer 30 deelnemers gezellig samen bbq-en en de andere deelnemers nuttigden nog een drankje en vertrokken daarna huiswaarts.

Het was een mooie rit, met schitterend weer en een geoliede organisatie,

David, Ben en Louis en jullie partners, heel hartelijk dank voor de organisatie van deze geslaagde rit.