2016 Drie Eilanden Tour zondag 24 april

Zondag 24 april, reden we onze 2e rit voor 2016. De route ging van start bij restaurant Westenwind in Scharendijke en was voorbereid door Ad Bouwman, Jacques Telgenkamp en Bart Wondergem. We hadden 32 auto's en 61 deelnemers.

Het weer begon wat onstuimig, maar gelukkig hebben we tussendoor ook de zon nog regelmatig gezien. Via de leukste binnendoorwegetjes rondom Oudorp trok het gezelschap richting Hellevoetsluis, waar het Nationaal Brandweermuseum bezocht werd. Er was een keurig extra parkeerplaats voor ons vrijgehouden door de vrijwilligers.

Nadat het museum was bekeken en sommigen ter plaatse nog een etablisement hadden bezocht om de inwendige mens te versterken, werd het tweede deel van de route aangevangen. Dit leidde ons via Brielle en Rockanje uiteindelijk naar de Brouwersdam en weer terug naar Westenwind in Scharendijke.

Het was een gezellige dag en iedereen genoot nog wat na onder het genot van een drankje en een snackje.