2017-14 oktober Klassiek met Bejaard

14 oktober mochten we in samenwerking met Ter Weel Goes locatie Gasthuis, een leuke middag organiseren voor de cliënten. Gestart werd er in Goes bij het Gasthuis, vervolgens maakten we een leuke ontspannen rit via Kattendijke, Wemeldinge, de havens van Yerseke , door naar Oostdijk, Krabbendijke en Rilland. Daar werden we rijkelijk voorzien van koffie/thee en lekkere koeken. Toen alle cliënten en chauffeurs weer waren aangesterkt zijn we langs de dijken van de Westerschelde, via Waarde en Kruiningen, naar Biezelinge, Kloetinge en Goes terug gereden. Daar werd nog gezellig een drankje genuttigd met iets lekkers en konden we met zijn allen terug kijken op een gezellige middag.
Iedereen die heeft geholpen om deze middag mogelijk te maken, namens Ter Weel en Oldtimerclub Midden Zeeland : HEEL HARTELIJK DANK !