2019 Toertje door de Zak 31 augustus

31/8 / 2019, werd er een toertje door de Zak van Zuid Beveland gereden door ruim 30 equipes van de OMZ. Het was schitterend weer om de door Els en Jeanet Bek zorgvuldig voorbereide rit te rijden. Er werd gestart bij de Landing in Baarland, waar boven op de dijk verzameld werd, met schitterend zicht op de Schelde. De twee schoonzussen hadden enorm hun best gedaan bij deze eerste rit die ze voor de OMZ hebben uitgezet, mooie dijken en asfaltwegen, maar ook zeker kleine binnendoor stukjes die echt nog niet iedereen kende.

De warme lunch werd genoten bij het Klompekot, waar iedereen vlot zijn eten kreeg en er meer dan genoeg was voor iedereen.

Nadat het middaggedeelte van de rit via vliegveld Midden Zeeland en omgeving, uiteindelijk binnendoor eindigde bij brasserie de Panhoeve in s'Heer Arendskerke , werd er op het mooie terras achter de schuur nog gezellig nagepraat over een zeer geslaagde dag.

Dames Bek, heel hartelijk dank voor het uitzetten en voorbereiden van deze dag.

( foto's zijn alleen van het eindpunt, ivm verhindering van de fotograaf)