2016 Jubileumdag en feest 20 aug

Op zaterdag 20 augustus hebben we onze jubileumrit gereden. Het was die dag namelijk precies 20 jaar geleden dat de vriendenclub die was ontstaan in de jaren ervoor, onder leiding van Loek en Hetty Jeremiasse, officieel werd geregistreerd als OldtimerclubMiddenZeeland.

Er was een mooi dagvullend programma georganiseerd door de feestcommisie.

Gestart werd er in Kamperland bij Emilisse. Vervolgens reden de 70 oldtimers via de Pijlerdam naar Schouwen.

Daar genoten ze van de leukste binnenwegen en mooie vergezichten.

Aan het einde van de rit verlieten we Schouwen met een nostalgisch stukje door Zierikzee en vervolgens keerden we via de Zeelandbrug richting de Bevelanden.

De finish en feestavond met buffet werden keurig verzorgd door de Caisson in Kapelle.
Er was tijdens de rit een puzzelquiz, deze werd gewonnen door Dick en Lenie Schravenmade.