2019- Bunkerrit 28 september

28 september werd er in het kader van 75 jaar bevrijding een heel bijzondere rit gereden door 20 equipes van de OMZ, de rit was tot in de kleinste details met veel zorg en aandacht voorbereid door ons lid Axel Boey die ook heel actief is voor de stichting Bunker Behoud. Dankzij zijn uitleg werd het voor ons allen een leerzame en zeer interessante dag , we kwamen veel te weten over de historie van ons mooie walcheren. Er kan nog meer worden verteld, maar kijk vooral naar de foto's , maar we kijken terug op een fantastische dag.

Heel hartelijk dank aan Axel en alle vrijwilligers die deze dag mogelijk maakten !!!