Inschrijven voor rit of evenement

Online inschrijven

Voor de evenementen die onze vereniging organiseert gebruiken we de diensten van inschrijfsysteem.nl.

Hier zijn de links naar de komende evenementen:

---------------------------------------------------------------------------------

2024 :

OOK IN 2024 WEER GEZELLIG NAAR MAASTRICHT MET Z’N ALLEN

Veel leden hebben genoten van de busreis naar de beurs INTERCLASSICS MAASTRICHT die de O.M.Z. afgelopen januari voor het eerst organiseerde.
Ook was er veel belangstelling om de stad Maastricht te bezoeken met het mooie oude centrum en de gezellige winkelstraten.

De activiteitencommissie kreeg het hele jaar door regelmatig het verzoek om dit nogmaals te organiseren.
In overleg met het bestuur is daarom besloten om deze activiteit opnieuw op de agenda te zetten in dezelfde vorm en wel op ZATERDAG 13 JANUARI 2024.

Tijdschema:
09.00 uur vertrek vanaf de parkeerplaats Vierwegen/ANWB in Kapelle ca.11.30 uur aankomst Maasboulevard Maastricht en aansluitend MECC ca.17.00 uur verterk MECC en ca. 17.15 uur vertrek Maasboulevard rond 19.45 uur zijn we dan weer terug in Kapelle

Inbegrepen: vervoer met luxe touringcar voorzien van o.a. toilet en airco genoemde consumpties in de bus

De inschrijving sluit op 1 januari 2024 of bij het bereiken van het maximale aantal deelnemers van 50 personen, er zal wel een reservelijst gemaakt worden en indien mogelijk een grotere bus ingezet worden.

Het juiste bedrag krijgt u na sluiting te horen en dient dan per omgaande overgemaakt te worden op de rekening van de O.M.Z. NL41RABO 0380 5192 59 onder vermelding van busreis 2024 maastricht.