Aanmelden als nieuw lid

U wilt u aanmelden bij OldtimerclubMiddenZeeland, dat kan met een auto van 30 jaar of ouder !!!        Van harte welkom zelfs.

Vul onderstaande vragenlijst in en druk vervolgens op “verzenden”.

Het wordt door ons erg gewaardeerd als u met het ingevulde formulier ook een foto mee stuurt van uw auto of auto's.

Door het invullen en opsturen van dit formulier, schrijft u zich in als lid van de OldtimerclubMiddenZeeland en gaat u accoord met onze invulling van de wet op de privacy( zie menu) tevens  bent u verplicht de vastgestelde contributie  binnen 30 dagen na aanmelding te betalen.

Rabobank Goes :    IBAN NL41 RABO 0380 5192 59  O.M.Z.

Contributie :            30,-euro per jaar .

Inschrijfgeld :          5,- eenmalig

Per verstreken kwartaal wordt een kwart in mindering gebracht.

Secretaris email :    secretaris@oldtimerclubmiddenzeeland.nl

Voor problemen met de website of het versturen van dit formulier, neem contact op met de beheerder van deze site: wim.kruijssen@gmail.com of bartwondergem@kpnmail.nl

p.s. als het formulier niet verstuurd wordt, kijk dan bovenaan deze pagina welke melding er staat en probeer het dan nog eens.

Inschrijfformulier OMZ

De club kan een beroep op mij doen voor:

Accoord met de privacy regels: