2015 Paasrit 2e Paasdag 6 april

Vandaag was de start van het oldtimerseizoen wat betreft de ritjes voor de OldtimerclubMiddenZeeland, met onze Paasrit.

Familie van Oosten en van Kruiningen hadden een afwisselende rit voor ons in elkaar gezet van ongeveer 90 km. We zijn morgens gestart bij restaurant / recreatieboerderij de Walkant in Woensdrecht. De route voerde ons, langs de Kreekkraksluizen, via de golf bij Rilland, tot aan de Zandvlietsluizen bij Antwerpen. Vervolgens langs de tereinen van BASF, naar Ossendrecht en Huijbergen, Wildert en Essen. Aldaar kon worden gestopt bij de Bakkersmolen , wat velen ook hebben gedaan.

De reis werd vervolgd, via Hoek, Wouwse Plantage en Hoogerheide, kortom een uitgebreide rit door de Brabantse Wal. Op het einde van de rit was er nog een leuke proeverij bij Wijnbeleving Horsink, waarna we weer richting de Walkant zijn gereden voor een afsluitend hapje en drankje.

In totaal waren er 42 equipes die deel namen aan deze rit. De winnaar van de Paasremproef was Hans Dekker en de quiz werd gewonnen door Jan en Gonnie Verheijke. De pechprijs hebben we gelukkig niet nodig gehad, dus die hebben we overhandigd aan Riet Telgenkamp, want die was jarig.

Al met al een geslaagde dag !