2014 Babbelavond met mossels en klapstoelen 27 aug

Woensdagavond 27 augustus, waren we door Maarten Poot en Henk ten Rouwelaar uitgenodigd bij de garage van familie Ten Rouwelaar in Dreischor, voor een potje praat met onze oldtimers en klapstoelen.

Bijne iedereen had zijn of haar  klapstoel meegenomen en na ontvangst met koffie of thee, kregen we als klap op de vuurpijl gratis vers gekookte mosselen met saus en stokbrood aangeboden.

Na een paar dagen regen hadden we niet durven dromen dat het zo een heerlijke avond zou worden met goede temperatuur en zelfs een zonnetje.

De sfeer was goed, de opkomst boven verwachting en de mosselen waren heerlijk !

Een geslaagde avond.