2015 bedrijfsbezoek Paruzzi Yerseke 6 nov

Vrijdagavond 6 november zijn we met 45 mensen op bezoek geweest bij Paruzzi in Yerseke. Zij verzorgen onderdelen voor klassieke Volkswagens, waarvan de motor achterin zit. Ze zijn begonnen met het bouwen van kitcars en vervolgens in de loop der jaren uitgegroeid tot 1 van de grootste onderdelen leveranciers van Europa. Het was een boeiende avond en erg interresant om te zien hoe zij te werk gaan.

Namens de aanwezige leden, Paruzzi heel hartelijk dank voor de gastvrije ontvangst en jullie mooie verhaal en voor de rondleiding.