2015 2e Zomerrit door de Hoeksche Waard 11 juli

Zaterdag 11 juli hebben we met 25 equipes een uitstapje gemaakt buiten de werden ontvangen door onze leden Jan en Gonnie, in het landschapscentrum in Numansdorp, aan de langste picknicktafel uit de regio. Nadat we het heerlijke gevak en de koffie hadden genuttigd, zijn we vertrokken voor het erste deel van de rit, langs de Korendijkse dorpen, door plaatsen zoals Goudswaard, over mooie dijken, langs statige hofsteden etc. Gestopt werd er bij de Drie Linden in het gehucht Zuidzijde, waar een heerlijke lunch voor ons was bereid. Toen we verzadigd waren volde het tweede deel van de mooie rit, we hielden toen nog een koffiestop in Heinenoord bij Den Drie Sprong, waar genoeg te zien was. Uiteindelijk togen we weer richting Numansdorp tijdens het laatste deel van de rit, we namen nog een afzakkertje op het sfeervolle terras van t Schippershuis aldaar en keken terug op een geslaagde, zonovergoten en tot in de puntjes voorbereide dag !

Jan en Gonnie bedankt voor al het werk, zelf een flesje OMZ water ontbrak er niet aan die dag ....