Inschrijven voor rit of evenement

Online inschrijven

Voor de evenementen die onze vereniging organiseert gebruiken we de diensten van inschrijfsysteem.nl.

Hier zijn de links naar de komende evenementen:

---------------------------------------------------------------------------------

2024 :

zaterdag 27 april : Koningsdagrit

We verzamelen bij het Bevrijdingsmuseum Zeeland, Coudorp 41, 4455 AH in Nieuwdorp vanaf 11.00 uur.

Deelnemers parkeren hun oldtimer op het terrein voor het restaurant, waar de koffie of thee met gebak al voor ons klaar staat.

Iedereen heeft de gelegenheid om het museum te bezoeken en eventueel op eigen kosten in het restaurant te lunchen.

Vertrek voor de rondrit is rond 14.00 uur.

Eindpunt van de rit is “Surf & Turf” aan de Nieuwe Veerweg in Hoedekenskerke waar we om 16.00 willen zijn. Hier staat een drankje ( bier / wijn / water ) klaar voor alle deelnemers.

Deelname aan deze rit kost 15,- per persoon.

U kunt inschrijven via :  https://inschrijfsysteem.nl/inschrijven/inschrijfform9.aspx?rubriek_id=19142

( inschrijven kan  tot 21 april, uw inschrijving is pas definitief nadat wij het inschrijfgeld hebben ontvangen op de rekening van de OMZ, onder vermelding : “deelname Koningsdagrit”)

NL41 RABO 0380 5192 59

Graag tot ziens op Koningsdag voor deze leuke rit !